Новини

З 1 січня 2018 року застосовується нова формула розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами. Відповідну постанову № 1088 Уряд ухвалив 27 грудня 2017 р.

Документ, зокрема, враховує такі показники як кількість учнів, особливості території, заробітна плата вчителя, щільність учнів, розрахункова наповнюваність класів.

Розподіл субвенції здійснюватиметься на підставі розрахункового показника фінансового нормативу бюджетної забезпеченості, контингента учнів, навчального плану; заробітної плати вчителя; коригуючих коефіцієнтів.  Варто зазначити, що перегляд розрахункової наповнюваності класів та відповідних коефіцієнтів здійснюється раз на три роки.

Рішення відповідає вимогам Бюджетного кодексу, де визначено, що освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти.

КМУ

Медичну реформу розпочато: закон про медреформу підписав Президент України, Уряд ухвалив ключові документи. Отож, що мають зробити заклади первинної допомоги у 2018 році.

Комунальні заклади первинної допомоги у поточному році повинні:

- реорганізуватися у некомерційне комунальне підприємство;

Лише медичні заклади у статусі комунальних некомерційних підприємств зможуть укласти договори з Національною службою здоров’я України та отримувати пряме фінансування за надані послуги з Державного бюджету.

- забезпечити комп’ютеризацію, обрати МІС та підключитися до електронної системи охорони здоров’я, отримати електронні цифрові підписи для закладу та лікарів;

- привести матеріально-технічне забезпечення закладу у відповідність до Табеля технічного оснащення;

- забезпечити надання первинної медичної допомоги у вихідні, свята та для заміни основного лікаря у відпустці, на лікарняному чи під час підвищення кваліфікації;

- почати активне інформування та підписання з пацієнтами Декларацій про вибір лікаря первинної допомоги;

Старт кампанії з вибору лікаря первинної допомоги розпочнеться з квітня 2018 року. До цього часу підписання Декларацій про вибір лікаря відбувається у пілотному режимі. Це зроблено для того, щоб лікарі мали час навчитися користуватися функціоналом медичної інформаційної системи, а також для тестування центрального компонента електронної системи охорони здоров’я.

- укласти договір з Національною службою здоров’я України.

У січні буде оголошено конкурс на посаду голови Служби, і до липня НСЗУ буде утворена та розпочне роботу.

 

 У 2017-му приріст надходжень місцевих бюджетів до 2016-го склав 31% або 45,3 млрд гривень. Не досягли рівня минулого року лише 9 місцевих бюджетів.

До загального фонду місцевих бюджетів у 2017-му надійшло 192 млрд грн, або 107% призначень, затверджених відповідними радами. З 998 місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з держбюджетом, не забезпечили виконання планових показників лише 40.21 область забезпечила темпи приросту надходжень вище середнього по Україні. Найвищі темпи – Тернопільська, Вінницька, Івано-Франківська, Хмельницька, Волинська, Закарпатська, Херсонська, Кіровоградська.Ююджетні надходження від плати за землю зросли на 13% (3 млрд грн). У 22 регіонах з 25-и темпи росту за згаданим критерієм – вище середнього по Україні. Найвищі – у Житомирській, Закарпатській та Тернопільській областях.Надходження місцевих бюджетів від податку на доходи фізичних осіб зросли на 39,3% (31,1 млрд грн). «У 18 регіонах з 25-ти темпи росту за цим показником – вище середнього в Україні. Найвищі темпи – у Тернопільській, Івано-Франківській, Чернівецькій, Вінницькій, Херсонській, Волинській, Хмельницькій, Закарпатській та Кіровоградській областях»ДовідковоНадходження місцевих бюджетів від податку на нерухоме майно зросли у 2017-му на 70,9% (1 млрд грн). У 11 регіонах темп росту вище середнього по Україні. Найвищі – у Вінницькій, Закарпатській, Львівській, Чернівецькій, Дніпропетровській областях;Надходження від єдиного податку у 2017-му зросли на 35,7% (6,1 млрд). У 15 регіонах з 25 темпи росту – вище середнього. Найвищі – у Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Волинській областях.Зростання загального фонду місцевих бюджетів у 2015-му проти 2014-го склало 29,6 млрд грн. (42,1%), у 2016-му проти 2015-го – 48,4 млрд (49,3%).

Починаючи з 2018 року, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (які включають міжнародні, національні і територіальні автомобільні дороги) будуть фінансуватися Службою автомобільних доріг України. Натомість обласні та районні автодороги фінансуватимуться обласною державною адміністрацією, міські, селищні та сільські автомобільні дороги – відповідно міськими, селищними і сільськими радами (в окремих випадках допомогу на ремонт може надавати районний або обласний бюджети), а дороги в межах об’єднаних територіальних громад (ОТГ) мають бути прийняті на баланс ОТГ і ними ж фінансуватися.
– Невелика частина обласних і районних доріг буде фінансуватися з Державного фонду регіонального розвитку за умови співфінансування з місцевих бюджетів, – наголошує Геннадій Москаль. – Нижче надаємо список автомобільних доріг державного значення на Закарпатті (які фінансуються Службою автомобільних доріг України), а також список усіх обласних і районних доріг, які почнуть капітально ремонтувати в 2018 – 2019 роках.

Список додається.

3 січня ц.р. голова облради Михайло Рівіс підписав розпорядження «Про графік особистого прийому громадян» керівництвом облради на 2018 рік відповідно до вимог чинного законодавства та для забезпечення належного розгляду звернень жителів нашого краю, створення умов для відкритого спілкування з ними.  

Так, голова облради Рівіс Михайло Михайлович прийматиме  краян з особистих питань першого четверга щомісяця, перший заступник голови облради Борто Йосип Йосипович – третьої середи щомісяця, заступник голови облради Петро Васильович Грицик – другої середи щомісяця.

Прийом громадян проводитиметься за адресою: м.Ужгород, пл. Народна, 4, обласна рада, кабінет 139, з 10.00 до 13.00 години (тел. 61-31‑40, 61-49-65).

Довідково: Громадянам, які звертатимуться з питань надання їм одноразової матеріальної допомоги необхідно написати заяву, де  вказати причину звернення, та подати: ксерокопія документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання; ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (крім осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від ідентифікаційного коду);  ксерокопія одного з документів (пенсійного посвідчення, посвідчення інваліда, ветерана війни чи праці тощо), що посвідчує його статус (за наявності); акт обстеження матеріально-побутових умов заявника або довідку про стан здоров’я (виписку з історії хвороби) та необхідність лікування громадянина, а для внутрішньо переміщених осіб – довідку про свій статус;  інші документи, що підтверджують обставини, для надання соціальної підтримки (за наявності).

        Прес-служба Закарпатської облради

 

У це світле і радісне свято хотів би побажати миру і спокою в кожному домі, добра, взаєморозуміння, достатку, любові, щастя, успіхів у всіх починаннях. Хай Різдвяна зоря принесе вам мир та спокій, побільше радості, міцного здоров’я та всіх благ! Нехай виправдовуються всі очікування і збуваються найзаповітніші мрії!
Радісних Різдвяних свят!

З повагою

Голова районної ради                       Руслан Чорнак

Держенергоефективності провадить інформаційну діяльність з популяризації економічних, екологічних, і соціальних переваг ефективного використанн паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива.
В рамках широкомасштабної інформаційно-роз’яснювальної кампаніїз питань енергоефективності, розроблено відеоролики «Відстоюй свої права на якісні житлово-комунальні послуги», «Будь відповідальним власником – створи ОСББ» та «Твій добробут залежить від тебе».

Відеоролики можна знайти та завантажити за посиланнями:

http://saee.gov.ua/sites/default/files/blocks/dobrobut_zalegit_vid_tebe.mp4

http://saee.gov.ua/sites/default/files/blocks/vidstoyuu_svoi_prava.mp4
http://saee.gov.ua/sites/default/files/blocks/bud_vidpovidalnim_OSBB.mp4

 

Дочірні категорії

Повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» провело виплату заробітної плати медичним працівникам у розмірах передбачених Указом Президента №261/2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 12.01.2022р. №2; на рівні не менше 20 000 грн лікарям та 13 500 грн для посад молодших спеціалістів з медичною освітою.

У К Р А Ї Н А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови Ужгородської районної ради

Закарпатської області

від 27.02.2024 №7/о

                м. Ужгород

 

 

Про скликання двадцять другої сесії районної ради VIІI скликання

Відповідно до статті 46, частини сьомої статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 9 Регламенту роботи районної ради VIІI скликання, скликати двадцять другу сесію районної ради VIІI скликання 08 березня 2024 року, в приміщенні сесійної зали районної ради о 10:00 годині, з наступним порядком денним:

1. Про визнання повноважень депутата Ужгородської районної ради VІІІ скликанняВіриДАНКО.

2. Про звіт голови Ужгородської районної ради за 2023 рік.

3. Про результати діяльності Ужгородської окружної прокуратури за 2023 рік.

4. По Програму раціонального та ефективного використання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородського району та майна, що перебуває на балансі районної ради на 2024рік.

5. ПрозатвердженняПереліківпершоготадругоготипуоб’єктівспільноївласностітериторіальних громадсіл, селищ та міст Ужгородськогорайону,щодоякихприйняторішенняпропередачуворендувновійредакції.

6. Про внесення змін до рішення районної ради від 13.10.2022 року №236 «Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради» на 2023 рік» (ІV квартал)

7. Про внесення змін до Статуту Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради», код за ЄДРПОУ 38284599.

8. Про затвердження експертної оцінки вартості вбудованих нежитловихприміщень поз. 46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою:Закарпатськаобл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.

9. Про намір пepeдaчi в оренду вбудованих нежитлових приміщень поз.46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою: Закарпатська обл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.

10. Про передачу в оренду майна, що знаходитьсяу спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою м. Перечин, площа Народна, 15 (загальноюплощею859,0м2).

11. Про передачу в оренду майна, що знаходиться у спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою: м. Перечин, площа Народна, 15(загальноюплощею169,6м2).

12. Прозатвердженнязвітупро виконаннярайонногобюджетуза2023рік0731220000(кодбюджету).

13. Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2023року№306«Прорайоннийбюджетна2024рік»0731220000(кодбюджету).

14. Різне.

 

 

Голова ради                                                                            Юрій ФРІНЦКО

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.