Інформація сільських рад

ЗАЯВА
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

до документа державного планування

«Генеральний план с.Соломоново, Ужгородського району,

Закарпатської області»

         

1.Замовник: Виконавчий комітет Соломонівської сільської ради.

Адреса: 89460, Закарпатськаобл.,Ужгородський район, с.Соломоново, вул.Миру, 2.

          2. Вид та основні цілі документа державного планування

Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови та іншого використання території населеного пункту.

Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища історичних населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території.

Строк дії генерального плану не обмежується.

Умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються Генеральним планом відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно зі статтею 24 регулюється вибір, надання земельних ділянок та зміна функціонального призначення територій. Також на підставі генерального плану можуть бути розроблені детальні плани територій у межах населеного пункту, які згідно зі статтею 19, зокрема, уточнюють положення Генерального плану населеного пункту та визначають планувальну організацію і розвиток частини території.

Розроблення містобудівної документації «Генеральний план с.Соломоново, Ужгородського району, Закарпатської області» обумовлене необхідністю обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, визначення функціонального призначення території, розвитку вуличної мережі та розвитку транспортної системи, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, забудови с.Соломоново відповідно до нормативно-законодавчої бази (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б.1.1-15:2012 тощо).

При розробленні даного Генерального плану враховуються: Схема планування території Закарпатської області, Проект районної планіровки Ужгородського району, проект Схеми планування території Ужгородського району, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація земельного кадастру, інвестиційні наміри юридичних та фізичних осіб щодо забудови та іншого використання території.

Визначення основних екологічних проблем

Основними екологічними проблемами, з якими стикається село Соломоново, є:

1.Водні ресурси

-незадовільне водовідведення каналізаційних вод

-відсутність поверхневого водовідведення

-відсутність встановлених меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг

2.Земельні ресурси

-інтенсивне сільськогосподарське використання земель, відповідно, зниження родючості ґрунтів

-водна ерозія

-забруднення пов’язане з виробничими та комунальними територіями

3. Здоров’я населення

-брак відповідним чином обладнаних місць відпочинку

-розміщення промислових об’єктів у сельбищній території

4. Зелене господарство

-недостатній стан озеленення території населеного пункту

5. Поводження з відходами

-нездійснення роздільного збору ТПВ

Цілі охорони довкілля

При визначені сфер охоплення СЕО, основних екологічних проблем, цілей охорони довкілля, у тому числі здоров’я населення, що мають відношення до проекту містобудівної документації, були розглянуті стратегічні цілі та завдання щодо виявлених проблем в інших актах законодавства, а саме: Регіональна стратегія розвитку Закарпатської області на період 2021 - 2027 роки, Програма поводження з твердими побутовими відходами у Закарпатській області, Програма «Питна вода Закарпаття», Програма розвитку прикордонної інфраструктури в Закарпатській області на 2018-2022 роки, Програма розвитку прикордонної інфраструктури в Закарпатській області на 2018-2022 роки, Схема екологічної мережі Ужгородського району.

Розгляд ймовірних екологічних наслідків

Серед основних факторів впливу, пов’язаних із виконанням Генерального плану, наступні:

•         будівництво централізованої системи водовідведення, що дозволить знизити рівень забруднення ґрунтових вод;

•        

•         відновлення та створення нових площ зелених насаджень, зон рекреаційного призначення, що забезпечуватиме зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище від забруднення автотранспортом та викидів зі сторони промислових підприємств.

          3. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

          Обсяг стратегічної екологічної оцінки визначається переліком основних екологічних проблем наявних у с.Соломоново.

У проектній документації будуть визначені: перспективна чисельність населення, розміщення житлово-громадського будівництва, забезпечення інженерно-транспортною інфраструктурою, необхідними заходами з інженерної підготовки та захисту території.

Соломоново (угор. Salamon, Tiszasalamon, словац. Šalamúnová) – село в Ужгородському районі Закарпатської області. Село є крайнім західним населеним пунктом України.

Загальна площа населеного пункту складає 748,500 га. Чисельність населення станом на 01.01.2020 року становила 1333 осіб.

Містобудівна документація «Генеральний план с.Соломоново, Ужгородського району, Закарпатської області» розроблена на підставі рішення тринадцятої сесії сьомого скликання (11-е засідання) Соломонівської сільської ради від 20 листопада 2019 року, з врахуванням листа Закарпатської ОДА від 07.05.2020 року № 02.1-24/178 щодо врахування державних інтересів та інших вихідних даних на проектування.

Територію села складає сформована житлова, громадська, промислова забудова, сільськогосподарські угіддя. Житлова забудова представлена індивідуальними житловими будинками.

          В межах населеного пункту є землі водного фонду, рекреаційного, історико-культурного призначення. На території сільської ради є об’єкти природо-заповідного фонду.

Даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Стратегічна екологічна оцінка проекту здійснюється для території що проектується даним генеральним планом.

          4. Ймовірні наслідки від господарської діяльності

          А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності).

         

          Відходи

          Під час будівництва запланованих об’єктів буде утворюватися будівельне сміття.

Під час експлуатації запланованих об’єктів будуть утворюватися тверді побутові відходи, які передбачається збирати в контейнери, та вивозити спеціалізованою організацією для переробки та утилізації згідно графіку, або по мірі накопичення.

          У разі виявлення та ідентифікації серед побутового сміття небезпечних відходів – необхідно вживати заходів для їх видалення та утилізації відповідно до вимог чинного законодавства України.

          Поверхневі та підземні води

Забруднення поверхневих вод можливе внаслідок скидання недостатньо очищених стоків в результаті відсутності централізованого водовідведення.

          До потенційних джерел впливу на поверхневі ґрунтові води відносяться забруднені води з проїзної частини вулиць, проїздів та автостоянок, промислових майданчиків.

          Утворення господарсько-побутових стоків передбачаються від об’єктів громадської та житлової забудови, виробничих стоків від промислових об’єктів.

         

Ґрунт та надра

Під час будівництва об’єктів передбачається вплив на ґрунти при виконанні земляних робіт (зняття ґрунтово-рослинного шару).

          Проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу. Планується комплексний благоустрій території. Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.    

          Атмосферне повітря

          Вплив на атмосферне повітря під час будівництва об’єктів носитиме короткочасний та локальний характер, а саме:

- при роботі будівельних машин та механізмів;

- при здійсненні зварювальних робіт;

- при фарбуванні металевих поверхонь.

В період планової експлуатації очікується незначний шкідливий вплив на атмосферне повітря від викидів котлів опалення будівель і споруд промислових об’єктів та індивідуальних житлових будинків та від працюючих двигунів внутрішнього згорання автомобілів.

          Акустичний вплив

Під час будівництва, від роботи будівельної техніки та механізмів можливе тимчасове додаткове шумове навантаження що перевищує норму.

Можливе шумове навантаження очікується від функціонування виробничих та комерційних об’єктів.

          Світлове, теплове та радіаційне забруднення

Наявність джерел потенційного світлового, теплового, електромагнітного та радіаційного забруднення не передбачається.

         

          Флора та фауна

На території села наявна деревна рослинність. В процесі будівництва нових об’єктів вплив на рослинний покрив, в основному, буде виявлятися в пошкодженні та частковому знищенні рослинності будівельною технікою та транспортними засобами.

          З огляду на характер запланованих робіт, очікується незначний негативний вплив на місцеву флору та фауну.

          Після завершення будівельних робіт планується максимальне озеленення і благоустрій земельних ділянок та прилеглої території об’єктів будівництва.

          Геологічне середовище

          Очікується позитивний вплив.

          Технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення

          Б) Для територій з природоохоронним статусом:

          Запроектовані промислові об’єкти необхідно проектувати з максимальним дотримання природоохоронних заходів з метою недопущення негативного впливу природоохоронних об’єктів.

          В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення:

          Виконання та реалізація Генерального плану не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

          5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

          У контексті СЕО даної містобудівної документації з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків передбачається розглянути варіант «нульовий», без впровадження проектних змін.

          6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення:

– щодо охорони атмосферного повітря;

– охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

– заходи щодо пожежної безпеки;

– відновлюванні та охоронні заходи.

          Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

•         доповіді про стан довкілля,

•         статистичну інформацію,

•         лабораторні дослідження стану довкілля,

•         дані моніторингу стану довкілля,

•         оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля,

•         пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території.

          7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

          При реалізації проектних рішень, передбачених містобудівною документацією, встановлених в ній вимог до розрахункових параметрів демографічного, економічного, соціального та територіального розвитку, вимог до формування інженерної інфраструктури, режимів використання територій, планувальних обмежень, очікуються мінімальні наслідки, регламентовані чинним законодавством для створення безпечного життєвого середовища.

          Заходи щодо пожежної безпеки

          Витримуються протипожежні відстані.

          Плануються завчасні заходи по недопущенню виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру. З цією метою розроблені переліки заходів з попередження надзвичайних ситуацій окремих видів, які регламентують поточну діяльність.

          Захисні заходи цивільної оборони

          Необхідні заходи з цивільної оборони розроблені в спеціальних розділах інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) відповідно до ДБН Б.1.1-5:2007 на мирний час та на особливий період.

         

          Компенсаційні заходи

          На всіх етапах реалізації Генерального плану, проектні рішення будуть здійснюватися в відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимоги Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.

          8.       Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:

          Звіт про стратегічну екологічну оцінку міститиме таку інформацію:

1) Основні цілі Генерального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) Характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються Генерального плану території;

5) Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються Генерального плану території;

6) Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;

7) Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

8) Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання Генерального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

          Зауваження та пропозиції подавати до виконавчого комітету Соломонівської сільської ради; 89460, Закарпатська обл., Ужгородський район, с.Соломоново, вул. Миру, 2,

Відповідальна особа: Лешко Ольга Михайлівна, секретар сільської ради,               тел. (0312) 716-300,     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

          Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 діб з дня отримання заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Генерального плану (відповідно до пунктів 5, 6 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).        

  

В.о.сільського голови                                                  О.М.Лешко

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.