Інформація сільських рад

          1.Замовник: Виконавчий комітет Середнянської селищної ради.

Адреса: 89452,   Закарпатська обл., Ужгородський район, смт.Середнє, вул.Закарпатська, 75, тел.( 0312) 721-346,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

          2. Вид та основні цілі документа державного планування:

          Детальний план території «Будівництво та обслуговування інших будівель громадської забудови площею 0,2500 га по вул. Закарпатська, 89 в смт.Середнє, Ужгородського району» розробляєтьсяз метою уточнення планувальної структури і функціонального призначення проектованої земельної ділянки, площею – 2500 кв.м. та прилеглої території для подальшого будівництва багатофункціонального комплексу (з номерами для проживання і закладом громадського харчування), та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Детальний план території розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2018 «ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ» та Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів.

          3.Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

          Об’єкт цього дослідження (територія) знаходяться у південній частині селища Середнє, по вулиці Закарпатська, в межах сформованої громадської та житлової забудови.

В межах проектованої ділянки передбачається розміщення наступних будівель та споруд:

•         багатофункціональний комплекс;

•         підземні протипожежні резервуари;

•         трансформаторна підстанція;

•         локальна очисна споруда, повної біологічної очистки;

•         підземний збірник очищених стоків;

•         стоянка легкових автомобілів.

Територія проектування не відноситься до земель водного фонду, прибережно-захисних смуг, лісогосподарських зон, територій історико-культурного, природо заповідного, рекреаційного чи оздоровчого призначення. Територія також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус.

Даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

          4.Ймовірні наслідки від господарської діяльності

          А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності).

          У процесі будівництва та експлуатації будівель і споруд спортивного призначення можливе виникнення різноманітних ризиків впливу на навколишнє природне середовище, а саме.

          Відходи

          Тверді побутові відходи, (побутове сміття), що будуть утворюватися під час експлуатації передбачається збирати в контейнери, та вивозити спеціалізованою організацією для переробки та утилізації згідно графіку, або по мірі накопичення.

          У разі виявлення та ідентифікації серед побутового сміття небезпечних відходів, – необхідно вживати заходів для їх видалення та утилізації відповідно до вимог чинного законодавства України.

          Поверхневі та підземні води

          До потенційних джерел впливу на поверхневі ґрунтові води відносяться забруднені води з проїзної частини вулиці та проїздів.

Інфільтрація дощових вод у грунт із земельної ділянки без твердого покриття передбачається природнім способом.

Очищені дощові води будуть відводитися по спланованій території з твердим покриттям в придорожню канаву.

          Ґрунт та надра

          У процесі будівництва та експлуатації об’єкту створення додаткових негативних впливів на грунт та надра не передбачається.    

          Проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу.     Всі майданчики, під’їзди та доріжки передбачаються з влаштуванням мощення бруківкою. Планується комплексний благоустрій території.

          Атмосферне повітря

          Очікується незначний шкідливий вплив на атмосферне повітря від викидів котельні будівлі.

          Акустичний вплив      

Під час будівництва, від роботи будівельної техніки та механізмів можливе тимчасове додаткове шумове навантаження що перевищує норму.

На територію житлової забудови, на яку буде впливати шум під час будівництва не буде перевищувати 60 дБА, від функціонування об’єкту– 75 дБА.

          Світлове, теплове та радіаційне забруднення

          Очікування перерахованих впливів від експлуатації запроектованих будівлі та споруд не передбачається.

         

          Флора та фауна

На території проектування (озеленення) є існуючі багаторічні насадження. В процесі будівництва об’єктів вплив на рослинний покрив в основному буде виявлятися в пошкодженні та частковому знищенні рослинності будівельною технікою та транспортними засобами.

          З огляду на характер запланованих робіт, негативного впливу на місцеву фауну та флору не очікується.

          Після завершення будівельних робіт планується максимальне озеленення і благоустрій земельних ділянок та прилеглої території.

          Геологічне середовище

          Очікується позитивний вплив.

          Технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення

          Б) Для територій з природоохоронним статусом:

          Запроектовані об’єкти знаходиться в південній частині смт.Середнє, на значній віддалі від природоохоронних об’єктів, таким чином не має негативного впливу на них.

          В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення:

          Виконання та реалізація детального плану зазначеної ділянки не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

          5.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

          Альтернативні земельні ділянки для розміщення запланованих об’єктів, які б відповідали аналогічним санітарним, екологічним та будівельним вимогам на території смт.Середнє не розглядаються.

Найсприятливішим варіантом буде затвердження детального плану території.

Проте, в процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть розглянуті наступні альтернативи:

Альтернатива 1:

«Нульовий сценарій» - тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку не затвердження зазначеного документа державного планування;

Альтернатива 2:

«Сценарій №2» – опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку затвердження детального плану території.

Оцінка ефективності рішень буде відображена у Звіті про стратегічну екологічну оцінку.

          6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення:

– щодо охорони атмосферного повітря;

– охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

– заходи щодо пожежної безпеки;

– відновлюванні та охоронні заходи.

          Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

          7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

          Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи:

–      проведення комплексного благоустрою території, в т.ч., озеленення території, збереження зелених насаджень;

–      заходи щодо забезпечення належного поводження з твердими побутовими відходами. Операції щодо збирання, зберігання, транспортування та утилізації відходів повинні здійснюватися з дотриманням норм екологічної безпеки та законодавства України;

–      заходи по зменшенню викидів в атмосферу від систем опалення будівель та споруд.

          Заходи щодо пожежної безпеки

          Витримані протипожежні відстані при розміщенні будівлі і споруд та вуличної мережі. Запроектовані два підземні протипожежні резервуари.

          На проектованій території забороняється розведення вогнищ, спалювання відходів.

          Плануються завчасні заходи по недопущенню виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру. З цією метою розроблені переліки заходів з попередження надзвичайних ситуацій окремих видів, які регламентують поточну діяльність.

          Захисні заходи цивільної оборони

          Будівництво захисних споруд для населення на проектованій території не передбачене.

          Під час небезпеки евакуація працівників та відвідувачів закладів планується проводити власним автотранспортом або автобусами до найближчої споруди цивільного захисту, узгодженої з ДСНС Закарпатської області.

          Компенсаційні заходи

          На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватися в відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимоги Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.

          8.       Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:

          Звіт про стратегічну екологічну оцінку міститиме таку інформацію:

1) Основні цілі детального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) Характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території;

5) Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;

6) Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;

7) Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

8) Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання детального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

          Зауваження та пропозиції подавати до виконавчого комітету Середнянської   селищної   ради: 89452,   Закарпатська обл., Ужгородський район, смт.Середнє, вул. Закарпатська, 75, тел.( 0312) 721-346,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

          Відповідальна особа: секретар селищної ради Чорнак Вікторія Вікторівна.

          Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів, тобто до 30 травня 2019 року.

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.