Новини

Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» уповноважені особи на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Так, з 01 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Водночас, акцентуємо увагу на наступному.

Протягом 2017 року мали місце випадки, пов’язані із технічними проблемами подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані.

Зокрема, при спробі суб’єктів декларування увійти в свій персональний кабінет з метою подання декларації/повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, висвічував помилку-повідомлення: «Ваш електронний цифровий підпис зламано».

Зазначена технічна проблема може призводити до порушення терміну подання суб’єктами декларування декларації або повідомлення про суттєві зміни в майновому стані.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення своєчасності виконання вимог статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» та завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування рекомендуємо суб’єктам декларування виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр).

2. Перевірити термін дії та працездатність електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) для роботи з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру суб’єкт декларування може звернутись до служби технічної підтримки Національного агентства з питань запобігання корупції за тел.: (044)200-06-94 або за адресою електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., при цьому:

-направити електронний лист з персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

- у темі листа зазначити суть питання;

- у листі необхідно зазначити П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з помилкою.

В разі виникнення потреби щодо зміни або отримання електронного цифрового підпису, суб’єкту декларування необхідно звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК).

Поряд з цим повідомляємо, що:

ознайомитись з навчальним відео щодо зміни електронного цифрового підпису можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p-lsOWAeXXg;

з рекомендаціями при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій можна ознайомитись за посиланням: https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry- roboti-z-yedynym-derzhavnym-гeyestrom-deklaraciy;

з навчальним відео щодо заповнення електронних декларацій та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані можна ознайомитись за посиланням: https://nazk.gov.ua/video-0.

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.