Звіти про виконання районних Програм

 

На виконання рішення сесії Ужгородської районної ради від 17.03.2017 року №235 „Про районну Програму підвищення ефективності виконання повноважень органами виконавчої влади щодо реалізації державної регіональної політики та впровадження реформ на 2017 - 2019 роки” подаємо (            інформацію про використання коштів за 2018 рік.

Використано всього 5 192 878,14 грн., в тому числі: по КЕКВ 2100 „Оплата праці та нарахування на заробітну плату” в сумі 4 023 790,54 грн. (матеріальна підтримка працівникам у вигляді допомоги на оздоровлення, вирішення соціально - побутових питань, надбавка за інтенсивність та преміювання) в межах обсягів, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 р. №787 «Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій»;

по КЕКВ 2210 „Предмети, матеріали, обладнання та інвентар” - канцелярські та господарські товари в сумі 222 851,70 грн., з них: придбання канцтоварів (ручки кулькові, папки, папір офісний та ін.) - 53 589,60 грн.;

придбання принтерів 3 шт. - 15 872,00 грн.;

придбання вогнегасників - 7 516,22 грн.;

придбання картриджів - 6 953,85 грн.;

придбання калькуляторів 2шт. - 556,00 грн.;

придбання флеш - пам’яті 1 шт. - 226,44 грн.;

придбання «миші»Logitech - 195,00 грн.;

передплата періодичного видання Бухгалтерія: бюджет + зарплата та кадрова справа-3942 грн;

придбання бензину - 42 997,50 грн;

придбання бланків та реєстраційних журналів - 4 514,97 грн;

придбання токінів КЗІ Sekure - 10 275,00 грн;

придбання конвертів в т.ч.із марками, марки - 26 103,50 грн;

придбання жалюзів - 8 715,00 грн;

придбання меблів - 11 160,00 грн;

придбання стелажів шестирядних - 16 665,60 грн;

придбання стільців - 2 880,грн;

придбання дверного замка - 454,52 грн;

придбання кабелю USB - 79,00 грн;

придбання прапорів - 4 042,50 грн;

придбання блоків безперебійного живлення UPS - 1 653,00 грн; придбання вивіски фасадної для ЦНАП- 3 500,00 грн;

придбання афіш графіків прийому громадян - 960,00 грн.

по КЕКВ 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” в загальній сумі 809 178,87 грн., з них:

обслуговування комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, комп’ютерної мережі і зовнішніх каналів зв’язку - 33 840,00 грн.;

обслуговуванні комп’ютерної офісної техніки та заправка картриджів - 22 674,00 грн.,

оплата послуг телефонного зв’язку та мережі інтернет - 35 765,03 грн.;

оплата послуг на право користування аналітично - інформаційною системою «Місцеві бюджети рівня міста, району «2006» з подальшим адмініструванням,

супроводженням і обслуговуванням - 2 200,00 грн.;

оплата послуг за окремий канал зв’язку - 8 096,63 грн.;

оплата послуг по встановленню програмного продукту - 129 108, грн.;

оплата послуг з постачання комп’ютерної програми -39 228,00 грн;

оплата послуг по страхуванню орендованого майна (приміщень) - 2 259,46 грн; відшкодування за спожиті послуги по вивезенню сміття - 2 929,87 грн; оплата послуг по утриманню прибудинкової території по вул.Станційна,52 - 337 374,40 грн;

оплата послуг за обробку даних та видача сертифікатів ЕЦП - 2 043,00 грн; оплата за консультаційні послуги та супроводження програмного забезпечення - 2 550,00 грн;

оплата послуг по удосконаленню веб-сторінка Ужгородської райдержадміністрації - 2 800,00 грн;

оплата за користування послугами бази Ліга-Закон - 9 645,00 грн; ремонт службового автомобіля - 19 830,00 грн; оплата послуг архіваріуса - 15 000,00 грн;

оплата послуг по прибиранню службових приміщень - 103 959,84 грн; оплата послуг з ремонту та обслуговуванню телефонної мережі - 1 600,00 грн; оплата послуг за обслуговування ВЕБ-хостінгу - 1 800,00 грн; оплата поштових послуг - 475,68 грн;

оплата за консультативні та інформаційні послуги ПРОЗОРРО - 36 000,00 грн. по КЕКВ 2250 „Видатки на відрядження” - 2 984,07 грн. по КЕКВ 2270 „Оплата комунальних послуг та енергоносіїв” 6 180,36 грн., з них:

відшкодування за надані послуги по водопостачанню, водовідведенню та дощових стоків -312,93 грн;

відшкодування витрат за спожиті послуги по постачанню електроенергії - 1 787,64 грн;

відшкодування витрат за спожиті послуги по постачанню природного газу - 4 079,79 грн.

по КЕКВ 2800 „Інші поточні видатки” 13 562,56 грн., з них: відшкодування витрат по оплаті судового збору - 11 786,26 грн; судовий збір - 1 762,00 грн; пеня за телекомунікаційні послуги - 14,30 грн.

по КЕКВ 2282 „Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку” 2 530,00 грн, в т.ч. за навчання у сфері держзакупівель.

по КЕКВ 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” - 111 800 грн., з них: придбання комп’ютерів 6 шт. - 87 762,00 грн; придбання багатофункціонального пристрою 1 шт. - 24 038,00 грн.

 

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.