"Я МАЮ ПРАВО" - https://drive.google.com/drive/folders/1cQ3lktxEd_nTr05NHvqkvBc8EAXLn0D0
26 червня відбулися районні урочистості та святковий концерт, присвячені 22-ій річниці Конституції України. На святі були присутні заступник голови районної ради Степан Мацко та голова РДА Еріка Кинєв, представники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району. Учасників зібрання тепло привітали представники влади району, які відзначили, що прийняття Основного Закону 22 років тому ознаменувало становлення суверенної, правової, соціальної та демократичної держави, де найвищою цінністю є життя, як головний оберіг державності, гарант незалежності і соборності України.
З нагоди свята багато працівників району отримали грамоти. Серед них: провідний фахівець із соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Аліна Тальвар-Русин, художній керівник Сторожницького будинку культури Мирослава Огразанська, лікар-кардіолог Андріана Цьока, соціальний робітник районного територіального центру соціального обслуговування Світлана Глодан та інші.
Присутніх своїми виступами порадували народний хор пісні і танцю районного будинку культури «Дружба», зразковий хореографічний ансамбль «Наша файта» зі Сторожниці, зразкова вокальна студія «Намисто» та інші.
Зворушливими були виступи народного вокального ансамблю „Ужанка», хореографічного колективу «Веселі намистинки» клубу с. Оріховиця та дуету Тетяни та Сергія Раховських.
Як завжди, прекрасно виступили народний ансамбль клубу с. Оноківці «Карпатські голоси» та народний інструментальний ансамбль «Рапсодія» районного будинку культури.
Не перестають дивувати аматорські колективи креативно-мистецького комплексу «Вілет» з Кам’яниці. Самодіяльні артисти зуміли передати танцями і піснями нелегку історію держави.
Святковий концерт ще раз підтвердив, що Ужгородщина дійсно багата талантами.
У К Р А Ї Н А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови Ужгородської районної ради
Закарпатської області
від “26”06.2018 №58-о
м. Ужгород
Про скликання двадцять четвертої
сесії районної ради VII скликання
У відповідності до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 8, 9 Регламенту роботи районної ради VII скликання, скликати двадцять четверту сесію районної ради VII скликання 06 липня 2018 року в приміщенні сесійної зали районної ради о 10:00 годині з порядком денним:
1. Про внесення змін до рішення восьмої сесії районної ради ХХІІІ скликання від 24 вересня 1999 року "Про внесення змін до рішення п’ятої сесії ХХІІІ скликання Ужгородської районної ради від 19.03.1999 року"
2. Про Програму зайнятості населення Ужгородського району на період до 2020 року.
3. Про Програму щодо обстеження технічного стану об’єктів соціальної інфраструктури та будівель адміністративного призначення на території Ужгородського району на 2018 - 2019 роки.
4. Про внесення змін до рішення районної ради від 17.03.2017 р. №235 «Про районну Програму підвищення ефективності виконання повноважень органами виконавчої влади щодо реалізації державної регіональної політики та впровадження реформ на 2017-2019 роки».
5. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, право оренди на яку підлягає продажу на земельних торгах у формі аукціону для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (кад. №2124885400:10:013:0001) (Головному управлінню Держгеокадастру в Закарпатській області).
6. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства (кад. № 2124881800:16:010:0003) (ТОВ «Євроімекс»).
7. Про погодження меж зон санітарної охорони водозабірної ділянки свердловини №1062 Деренівського родовища підземних вод
8. Про затвердження договору про передачу коштів іншої субвенції у 2018 році.
9. Про встановлення партнерських відносин і співпрацю між Свецьким повітом (Польща) та Ужгородським районом (Україна).
10. Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2018 року.
11. Про результати діяльності місцевої прокуратури на території Ужгородського району за І квартал 2018 року.
12. Про Ужгородський районний центр дитячої творчості.
13. Про утворення комунального закладу "Ужгородська районна дитяча школа мистецтв Ужгородської районної ради".
14. Про прийняття на баланс нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл селища Ужгородського району.
15. Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2017 року № 355 «Про районний бюджет на 2018 рік» (зі змінами від 07.03.2018, 27.04.2018).
16. Різне.
Голова ради Р.В.Чорнак
«Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1022» внесено зміни в Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Вищевказаною постановою передбачено призначення субсидій на наступний період лише на підставі подання нових заяв та декларацій, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 02.05.2018 № 604 «Про затвердження форм Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії»визначеним категоріям осіб :
- внутрішньо переміщені особи;
- особи, члени сім`ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;
- особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);
- особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.
Також інформуємо, що згідно п.6 вищезгаданої постанови субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:
1) загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);
2) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).
При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.
Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів зобов’язаний повідомити про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу.
3) у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі — особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді:
за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або
вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або
вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.
Житлові субсидії у цих випадках, призначаються, якщо особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії, протягом такого періоду:
навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;
отримували хоча б один із таких видів доходу, як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю.
4) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;
5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;
6) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.
Житлова субсидія у випадках, передбачених підпунктами 5 і 6 цього пункту, призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку — з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі)».
Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації оголошує прийом заявок та документів на фінансову підтримку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів молочарського та плодово-ягідного напрямів діяльності для часткового відшкодування вартості придбання обладнання із зберігання та переробки сільськогосподарської продукції відповідно до п. 9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 року № 106.
Регіональна комісія для надання фінансової підтримки сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам засідає щомісяця відповідно до Положення, додається.
Документи (відповідно Переліку) приймаються до 15 листопада 2018 року.
Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив молочарського та плодово-ягідного напрямів діяльності:
Крок 1.в державному банку отримує бланк простого векселя.
Крок 2.укладає договір з постачальником обладнання.
Крок 3.сплачує ПДВ та 30 % вартості обладнання (без ПДВ).
Крок 4.виписує вексель постачальнику обладнання на 70 % вартості придбаного обладнання без ПДВ, але не більше 3 000 000 гривень.
Крок 5.отримує обладнання з підтверджуючими документами щодо його передачі (акт приймання-передачі обладнання).
Крок 6. подає заявку (до 15 листопада) та підтвердні документи до регіональної комісії в паперовому вигляді, а до Мінагрополітики – в електронному вигляді.
Документи включають:
- копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу;
- документи, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою для кожного члена кооперативу;
- довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, - у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;
- згоду одержувача щодо надання Мінагрополітитки інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою державного банку;
- довідку державного реєстратора про те, що кооператив: не має порушеної справи про банкрутство; не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом;
- копію договору з постачальником обладнання;
- копії документів, що підтверджують оплату податку на додану вартість та 30 відсотків вартості придбаного обладнання;
- копію векселя, виписаного постачальнику обладнання (граничний строк виписки векселя – до 1 листопада поточного року);
- копії підтвердних документів щодо одержання СОК обладнання.
Крок 7.отримує повідомлення про суму наданої йому фінансової підтримки шляхом викупу векселя.
Постачальник обладнання, в свою чергу, для отримання компенсації:
Крок 1. укладає договір з сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом;
Крок 2. отримує сплачений ПДВ, 30 % вартості закупленого обладнання (без ПДВ) та виписаний кооперативом вексель;
Крок 3. постачає обладнання кооперативу згідно з договором;
Крок 4. подає для авалювання вексель, виписаний сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом, (засоби поштового зв’язку або особисто) до Мінагрополітики та довідку, видану банком із зазначенням реквізитів банківського рахунка постачальника (граничний строк пред’явлення векселя – до 15 грудня поточного року).
Крок 5. Мінагрополітики щомісяця в межах помісячного розпису державного бюджету здійснює оплату за авальованим векселем.
Документи подаються за адресою:
88008,м.Ужгород, пл.Народна 4, 2 - поверх, кабінет 226 (відділ рослинництва, землеробства, продовольства та механізації сільського господарстваДепартаменту агропромислового розвитку Закарпатської облдержадміністрації ).
Довідки за телефоном: 63-05-19; 3-41-19
Нещодавно учні Оноківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2004 року народження і молодші повернулися з Всеукраїнських фінальних змагань «Шкільна волейбольна ліга» срібними призерами. Таких самих успіхів досягли їх старші товариші, 2001 року народження, які посіли ІІ місце серед 15 найкращих команд України. Слід відмітити, що Оноківська школа - єдина в Україні, яка виступала у фіналі, була представлена двома віковими категоріями.
Відділ освіти, молоді та спорту щиро дякує гравцям команд, вчителю фізкультури Грохольському Володимиру Олександровичу, директору школи Фещенку Віталію Михайловичу за підготовку юних волейболістів до змагань та досягнуті успіхи.
Окрему вдячність відділ освіти РДА висловлює депутатам Ужгородської районної ради, які віднайшли можливість та внесли зміни до районної Програми розвитку фізичної культури і спорту, і тим самим виділили кошти для участі юних спотсменів Ужгородщини у фінальній частині Всеукраїнських змагань.
Прийміть щирі вітання з вашим професійним святом!
Бажаю вам міцного здоров’я, щастя, втілення усіх задумів, натхнення та успіхів у вашій непростій, але такій важливій справі!
Нехай кожен день приносить вам задоволення й радість, а людська вдячність і шана надихають на подальші успіхи й професійні здобутки!
З повагою
Голова районної ради Руслан Чорнак
Повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» провело виплату заробітної плати медичним працівникам у розмірах передбачених Указом Президента №261/2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 12.01.2022р. №2; на рівні не менше 20 000 грн лікарям та 13 500 грн для посад молодших спеціалістів з медичною освітою.
У К Р А Ї Н А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови Ужгородської районної ради
Закарпатської області
від 27.02.2024 №7/о
м. Ужгород
Про скликання двадцять другої сесії районної ради VIІI скликання
Відповідно до статті 46, частини сьомої статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 9 Регламенту роботи районної ради VIІI скликання, скликати двадцять другу сесію районної ради VIІI скликання 08 березня 2024 року, в приміщенні сесійної зали районної ради о 10:00 годині, з наступним порядком денним:
1. Про визнання повноважень депутата Ужгородської районної ради VІІІ скликанняВіриДАНКО.
2. Про звіт голови Ужгородської районної ради за 2023 рік.
3. Про результати діяльності Ужгородської окружної прокуратури за 2023 рік.
4. По Програму раціонального та ефективного використання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородського району та майна, що перебуває на балансі районної ради на 2024рік.
5. ПрозатвердженняПереліківпершоготадругоготипуоб’єктівспільноївласностітериторіальних громадсіл, селищ та міст Ужгородськогорайону,щодоякихприйняторішенняпропередачуворендувновійредакції.
6. Про внесення змін до рішення районної ради від 13.10.2022 року №236 «Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради» на 2023 рік» (ІV квартал)
7. Про внесення змін до Статуту Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради», код за ЄДРПОУ 38284599.
8. Про затвердження експертної оцінки вартості вбудованих нежитловихприміщень поз. 46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою:Закарпатськаобл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.
9. Про намір пepeдaчi в оренду вбудованих нежитлових приміщень поз.46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою: Закарпатська обл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.
10. Про передачу в оренду майна, що знаходитьсяу спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою м. Перечин, площа Народна, 15 (загальноюплощею859,0м2).
11. Про передачу в оренду майна, що знаходиться у спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою: м. Перечин, площа Народна, 15(загальноюплощею169,6м2).
12. Прозатвердженнязвітупро виконаннярайонногобюджетуза2023рік0731220000(кодбюджету).
13. Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2023року№306«Прорайоннийбюджетна2024рік»0731220000(кодбюджету).
14. Різне.
Голова ради Юрій ФРІНЦКО
Ужгородська районна рада
м. Ужгород вул. Загорська, 10
(0312) 61-58-95, (0312) 61-66-08
E-mail: mail@uzh-rajrada.gov.ua
Графік роботи: Пн - Чт 9.00 - 18.00 Пт 9.00 - 17.00