Новини

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року №110 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 107», яка набрала чинність від 22.02.2019, затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва).

Звертаємо особливу увагу на необхідності організації виконання органами місцевого самоврядування пункту 9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва) щодо нарахування та виплати спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб, а також набутий шляхом його переміщення від інших власників та просимо взяти цю роботу на особливий та постійний контроль.

Наголошуємо на важливості проведення разом із власниками тварин організаційної роботи у визначені Порядком використання коштів терміни.

Телефон для довідок: (0312) 63-04-46 - відділ тваринництва департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації.

 

-витяг з Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва) (пункт 9 щодо нарахування та виплати спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб, а також набутий шляхом його переміщення від інших власників) 

 

-роз'яснення, надане Мінагрополітики, щодо практичного застосування Порядку використання коштів, передбачених для підтримки галузі тваринництва 

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2015» року № 110 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2118 року № 107» 

 

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (Порядок 1.doc)Порядок 1.doc39 kB
Скачати цей файл (Порядок 2.doc)Порядок 2.doc124 kB

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 року № 106 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 № 126) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств, (Порядок додається).

З метою спрощення доступу фермерських господарств та молодих фермерів і сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів до державних фінансових ресурсів Уряд доповнив діючий Порядок новими напрямами та удосконалив механізм державної підтримки фермерів і сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, а саме:

Для фермерів:

• надано можливість фермерським господарствам (крім новостворених) скористатись бюджетною субсидією на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) у розмірі 12 000 гривень на одного члена фермерського господарства та встановлено, що максимальний обсяг коштів, які може отримати таке фермерське господарство, становить 40 000 гривень;

• надано можливість голові фермерського господарства, вік якого не перевищує 35 років, отримати таку бюджетну субсидію у максимальному обсязі;.

• збільшено з 60 000 гривень до 80 000 гривень максимальну суму компенсації вартості насіння сільськогосподарських рослин вітчизняного виробництва.

• передбачено         часткову         компенсацію         вартості         придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва у розмірі 40 відсотків вартості без урахування податку на додану вартість.

Для кооперативів:

• розширено напрями діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів:

молочарського, м'ясного напрямів, до складу якого входить не менше 20 членів, серед яких повинно бути одне і більше фермерських господарств, а інші -фізичні особи;

плодово-ягідного, овочевого напрямів, а також із заготівлі та переробки продукції бджільництва, дикорослих ягід, грибів і рослин, до складу якого входить не менше 7 членів, серед яких повинно бути одне і більше фермерських господарств.

• надано можливість відшкодовувати 70 відсотків вартості придбаної кооперативами техніки та обладнання без урахування сум податку на додану, але не більше як 3 000 000 гривень на один кооператив.

Також уточнено процедуру, періодичність отримання фінансової підтримки через уповноважені банки та функції регіональних комісій з надання фінансової підтримки кооперативам, (перелікуповноважених банків додається).

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 року

№ 587 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 №91) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства, (Порядок додається).

Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених. у державному бюджеті за програмою «Державна підтримка розвитку хмелярства, закладання молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними».

Бюджетні кошти надаються суб'єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством, для часткової компенсації вартості (без урахування сум податку на додану вартість) будівництва, придбаних основних засобів і товарів, виконаних робіт та отриманих послуг у поточному бюджетному році.

Відповідно до пункту 5 зазначеного Порядку наказом Мінагрополітики України від 28.01.2019 року № 24 визначено напрями державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства на 2019 рік, а саме:

придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю у сумі 200,0 млн. гривень;

будівництво холодильників з регульованим газовим середовищем та об'єктів із замороження плодово-ягідної продукції, придбання ліній товарної обробки плодів,   механізмів   для   проведення технологічних   операцій   у хмелярстві, обладнання для сублімаційного висушування фруктів у сумі 200,0 млн. гривень.

Відповідно до пункту 6 і 7 цього Порядку, утворені районні комісії повинні забезпечити своєчасне виконання вимог зазначеної постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 року № 587 (із змінами).

Одночасно, Постановою Кабінету Міністрів України від 01,03.2017 року №130 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 № 123) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання, спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва етанолу та електроенергії з біомаси, що закуплені у вітчизняних виробників, (Порядок додається).

Часткова компенсація у розмірі 25 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) надається сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі за придбані техніку та обладнання, що підтверджують оплату через уповноважений банк.

За додатковою інформацією звертатися до департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації м. Ужгород, пл. Народна 4, 2- поверх, кабінет 226, телефон 63-05-19,050 103 96 39.

 

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (плодорозсадники.pdf)плодорозсадники.pdf55 kB

Першого березня 2019 року на виконання вимог 28 статті Бюджетного кодексу України начальник фінансового управління райдержадміністрації - Ящищак Ольга Володимирівна публічно представила інформацію про виконання районного бюджету Ужгородського району за 2018 рік. На публічному представленні інформації були присутні: голова Ужгородської районної ради Чорнак Руслан Васильович, перший заступник голови райдержадміністрації Семаль Віталій Юрійович, депутатський корпус районної ради, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та районної ради, представники засобів масової інформації та органів місцевого самоврядування району. Інформацію про виконання районного бюджету Ужгородського району за 2018 рік обговорили та взяли до відома.

Сьогодні, 1 березня, під головуванням голови районної ради Руслана Чорнака відбулося пленарне засідання тридцятої сесії районної ради. Передувало сесії засідання Президії та бюджетної комісії, на яких депутати погодили остаточний порядок денний. 
В роботі пленарного засідання, окрім 28 депутатів районної ради,взяли участь перший заступник голови райдержадміністрації Віталій Семаль, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, сільські голови та інші. 
Перед початком роботи сесії депутати вшанували пам’ять загиблих під час проведення операції об’єднаних сил на Сході України. 
Також, Руслан Чорнак відзначив Подякою районної ради юного спортсмена, вихованця Ужгородської районної ДЮСШ Лева Смагіна з високою перемогою – здобуттям титула чемпіона України з дзюдо у віковій категорії до 23 років.
Відтак, перейшли до розгляду питань порядку денного чергової сесії. Таких на сьогоднішньому засіданні було 19. 
Найпершим депутати розглянули та затвердили звіт голови районної ради про роботу ради за 2018 рік. Далі, одне за одним, приймали наступні рішення. 
Так, прийняли районні обранці Програму соціально-економічного і культурного розвитку Ужгородського району на 2019-2020 роки у новій редакції, Програму покращення рівня обслуговування військовозобов'язаних і призовників Ужгородським об'єднаним міським військовим комісаріатом на 2019 рік, Програму матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони, які формуються в районі територіальної оборони та штабу територіальної оборони району №1 (Ужгородський район) зони територіальної оборони №4 (Закарпатська область) на 2019-2020 роки. 
Крім того, внесли зміни до Програми щодо запобігання надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2019-2022 роки, районної Програми розвитку місцевих автомобільних доріг загального користування на період 2018-2020 років. 
До того ж, депутати районної ради затвердили проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Велика Добронь, затвердили Порядок складання, погодження, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Ужгородський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради та фінансовий план установи на 2019 рік.
Про звіт про виконання районного бюджету за 2018 рік, а також про зміни до затвердженого на 2019 рік бюджету поінформувала начальник фінансового управління Ольга Ящищак. Після чого, депутати прийняли рішення з даних питань. 
Насамкінець, районні обранці прийняли звернення до Закарпатської ОДА стосовно виділення коштів на ремонт обласних автомобільних доріг, що знаходяться на території району.
22 голосами підтримано рішення про припинення повноважень депутата районної ради Ветровської Мелінди Вінцевни. 
В результаті своєї роботи депутати місцевого представницького органу ухвалили проекти рішень з питань порядку денного з внесеними змінами та доповненнями, чим вкотре продемонстували конструктивну та злагоджену роботу.

Інформація

про виконання районного бюджету за 2018 рік

Доходи районного бюджету за 2018 рік по загальному і спеціальному фондах, включаючи субвенції з державного бюджету та інші дотації та субвенції становлять всього 664 515,2 тис.грн., що на 94 637,5 тис.грн. або на 16,6 % більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року ( факт 2017 рік – 569 877,7 тис.грн.), в тому числі:

  • платежів по загальному та спеціальному фондах одержано в сумі 202 131,3 тис.грн. при плані затвердженому на рік з урахуванням змін в сумі  191 724,3тис.грн, що складає 105,4 % виконання. В порівнянні з відповідним періодом минулого року поступило фактично на 43 155,8 тис.грн. більше (факт 2017 рік – 158 975,5 тис.грн.) ;
  • субвенцій з державного та місцевих бюджетів отримано у сумі 432 434,9 тис.грн., при річному затвердженому плані з урахуванням змін 437 338,9 тис.грн., що складає 98,9 %, у тому числі:

- освітня субвенція надійшла у сумі – 115 565,6 тис.грн., або 100 % затвердженого плану на рік;

- медична субвенція – 50 440,9 тис.грн., що складає 100 % затвердженого плану на рік;

- субвенції на соціальний захист населення у сумі 214 569,8 тис.грн., або 97,9 % плану затвердженого на рік з урахуванням змін (219 141,9 тис.грн.);

- субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшла у сумі 1 677,7 тис.грн., що складає 100 % затвердженого плану на рік;

- субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами надійшла у сумі – 525,2 тис.грн. або 85,4 % виконання (план – 614,7 тис.грн);

- субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції надійшла у сумі 7 827,8 тис.грн., що складає 100 % затвердженого плану на рік;

- субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітної субвенції надійшла у сумі 2 206,9 тис.грн., або 100 % затвердженого плану на рік;

- субвенція на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшла у сумі 7 115,0 тис.грн., що складає 100 % затвердженого плану на рік;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок від повідної субвенції з державного бюджету надійшла у сумі 2 282,1 тис.грн., при плані на рік – 2 357,4 тис.грн., що становить 96,8 % виконання;

- субвенція з місцевого бюджет на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на кінець 2017 року по спеціальному фонду, надійшла у сумі 16 290,60 тис.грн., або 100% виконання річного плану;

- субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 9 923,2 тис.грн., при плані на рік – 9 930,0 тис.грн., що становить 99,9 % виконання;

- субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 704,5 тис.грн., при плані на рік – 726,0 тис.грн., або 97,0 % виконання;

- субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах надійшла у сумі 1 069,9 тис.грн., при плані затвердженому на рік з урахуванням змін – 1 070,0 тис.грн., що становить 99,9 % виконання;

- інші субвенції з місцевих бюджетів (обласного, Оноківського, Коритнянського, Соломонівського, Малодобронського сільських та бюджету Баранинської ОТГ), надійшло коштів у сумі 2 235,7 тис.грн. при річному плані з урахуванням змін 2 374,4 тис.грн., або 94,2 %, а саме з обласного бюджету отримано по загальному та спеціальному фондах у сумі 1 240,3 тис.грн.; від Оноківської сільської ради надійшли кошти в сумі 10,0 тис.грн. на придбання будівельних матеріалів для ремонту Оноківської ЗОШ І-ІІІ ступеню; від Коритнянської сільської ради надійшли кошти у сумі 27,0 тис.грн. на придбання матеріалів для ремонту класних приміщень, для облаштування входу до початкових класів та коридору початкової ланки та виготовлення вікон на шкільну котельню Коритнянської ЗОШ І-ІІІ ступеню; від Малодобронської сільської ради надійшли кошти у сумі 28,5 тис.грн. на реконструкцію спортивного майданчика Малодобронської ЗОШ І-ІІІ ступенів з облаштуванням майданчика з штучним покриттям в с.Мала Добронь Ужгородського району, від Соломонівської сільської ради надійшли кошти у сумі 150,0 тис.грн. на придбання шкільного обладнання для зміцнення матеріально технічної бази Соломонівської ЗОШ І-ІІ ступенів, від Баранинської ОТГ надійшли кошти у сумі 779,9 тис.грн. за надання послуг з первинної медичної допомоги, позашкільної освіти та за наданні соціальні послуги.

  • дотацій з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної дотації з державного бюджету одержано в сумі 28 769,6 тис.грн., що складає 100% затвердженого плану на рік;
  • інші дотації з місцевого бюджету, одержано у сумі 1 179,4 тис.грн. що складає 100% затвердженого плану на рік з урахуванням змін.

До загального фонду районного бюджету за 2018 ріку надійшло платежів в сумі 192 248,8 тис.грн., при річному затвердженому плані з урахуванням змін 180 463,1 тис.грн., що складає 106,5 % виконання. У порівнянні з відповідним періодом минулого року фактично надійшло на 40 657,3 тис.грн. більше платежів.

Податок та збір на доходи фізичних осіб надійшов у сумі 191 456,9 тис.грн., при уточненому річному плані 179 692,8 тис.грн., що становить 106,5 % виконання. У порівнянні з 2017 роком надходження даного податку зросли на 40 664,8 тис.грн.

Рентна плата та плата за використання інших природніх ресурсів надійшла у сумі 17,5 тис.грн., при річному плані 13,9 тис.грн. або 126,0 % виконання.

Плата за надання адміністративних послуг у сумі 245,8 тис.грн., при плані 221,9 тис.грн., що становить 110,7% річного плану.

До районного бюджету надійшла орендна плата за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності районної ради у сумі 491,2 тис.грн., при уточненому річному плані 497,1 тис.грн., що становить 98,8 % від річного затвердженого плану.

Інші надходження до районного бюджету за звітний період склали 37,4 тис.грн., в тому числі: надходження коштів від ПП «Латекс» за земельний сервітут – 1,3 тис.грн.; за результатами ревізій та перевірок, проведених у попередні роки - 28,6 тис.грн.; повернення в бюджет коштів які надійшли за земельний податок – 7,5 тис.грн.

До спеціального фонду районного бюджету за 2018 рік надійшло платежів, включаючи власні надходження бюджетних установ, всього у сумі 9 882,5 тис.грн. при уточненому плані на рік у сумі 11 261,2 тис.грн., що складає 87,8 відсотка.

Власні надходження бюджетних установ виконано у сумі 9841,9 тис.грн., що займають 99,6 % питомої ваги всіх надходжень до спеціального фонду районного бюджету. Протягом 2018 року власні надходження надійшли до: комунального закладу «Ужгородська районна лікарня» - 6 652,3 тис. грн.; Ужгородського районного центру первинної медико-санітарної допомоги – 2 128,7 тис. грн.; Ужгородського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 452,6 тис. грн.; відділу культури Ужгородської райдержадміністрації – 349,9 тис. грн., відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації – 208,1 тис. грн.; Ужгородської районної ради – 50,3 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року вказані надходження зросли на 2 457,9 тис.грн.

Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва поступили у сумі 40,6 тис.грн. при затвердженому плані на рік – 25,2 тис.грн. або 161,1 % виконання затвердженого плану на рік.

 Видатки районного бюджету за 2018 рік разом по загальному і спеціальному фондах виконано у сумі 648 225,5 тис.грн., у тому числі видатки загального фонду виконано у сумі 567 086,3 тис.грн., видатки спеціального фонду виконано у сумі 81 139,2 тис. грн.

В обсязі видатків по загальному фонду найбільшу питому вагу займають видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення. Так, за відповідний період, разом із цільовими субвенціями з державного бюджету, вони склали 221 705,3 тис.грн. або 39,1 %;фінансування установ і закладів освіти – 29,3 % або 166 290,3 тис.грн.; охорони здоров`я – 13,4 % або 75 772,2 тис.грн.

За 2018 рік із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 405 507,0 тис.грн. або 71,5 відсотка загальної суми видатків за цей період.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями за відповідний період спрямовано 173 293,1 тис.грн., що складає 30,6 відсотків загальної суми видатків, без рахування видатків закладів охорони здоров’я.

За вказаний період районними бюджетними установами (без урахування закладів охорони здоров’я) фактично профінансовано енергоресурсів та комунальних послуг на 8 014,8 тис.грн., закуплено продуктів харчування 3 640,3 тис.грн., медикаментів (по програмах) 1 181,4 тис. грн., використано на соціальне забезпечення населення району 219 377,4 тис.грн.

На виконання заходів 38 районних програм за 2018 рік використано 27 669,7 тис. грн., при уточненому плані за рік 28 568,2 тис. грн., що становить 96,9 %.

Станом на 01.01.2019 року дебіторська заборгованість за загальним фондом районного бюджету складає 1,3 тис. грн., а саме по Ужгородській районній раді (прострочена) по оплаті за вивіз сміття та електроенергію у зв’язку із невідшкодуванням орендарями витрат орендодавця.

Кредиторська заборгованість за загальним фондом районного бюджету станом на 01.01.2019 р. становить – 5 804,3 тис.грн. по управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації і виникла за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету, а саме:

1 581,5 тис. грн. – надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до чинного законодавства;

4 021,2 тис. грн. - субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

201,6 тис. грн. – прострочена заборгованість за 2015 рік по компенсаційних виплатах за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян, заборгованість зареєстрована в УДКСУ в Ужгородському районі та може бути погашена з районного бюджету лише за рішенням судових органів.  

Станом на 01.01.2019 року сума дебіторської заборгованості за спеціальним фондом районного бюджету складає 4,9 тис.грн., а саме: по КЗ «Ужгородська районна лікарня» заборгованість з податку на додану вартість, яка виникла відповідно до статті 200 Податкового кодексу України .

Кредиторська заборгованість за спеціальним фондом районного бюджету станом на 01.01.2019 р. – відсутня.

 

Начальник управління        

 О.ЯЩИЩАК

 

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (інформація про виконання бюджету за  2018 рік.xls)інформація про виконання бюджету за 2018 рік.xls209 kB

З метою підготовки до проведення чергової тридятої, а у цьому році - першої сесії, в районній раді, 25 лютого проходили засідання профільних комісій: з питань економічного розвитку, з питань комунальної власності та медична комісія. 
Члени комісій, депутати райради та запрошені керівники структурних підрозділів райдержадміністрації ретельно вивчали кожне з питань, яке виноситься на розгляд чергової сесії. Так, комісіями опрацьовано та погоджено проекти рішень з питань: Про Програму соціально-економічного і культурного розвитку Ужгородського району на 2019-2020 роки у новій редакції, Про Програму покращення рівня обслуговування військовозобов'язаних і призовників Ужгородським об'єднаним міським військовим комісаріатом на 2019 рік, Про внесення змін до рішення районної ради «Про районну Програму щодо запобігання надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2019-2022 роки». 
Профільною земельною комісією погоджено затвердження проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Велика Добронь Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області. Комісія з питань комунальної власності погодила проекти рішень з питань затвердження договору щодо зміни засновника друкованого засобу масової інформації «Газета «Вісті Ужгородщини», затвердження передавального акту Комунального підприємства «Газета «Вісті Ужгородщини», Порядку складання, погодження, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Ужгородський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради». Затвердила постійна комісія райради і проект рішення щодо затвердження переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Ужгородського району.
Медична ж комісія розглянула та погодила проекти рішень щодо затвердження фінансового плану некомерційної комунальної установи Ужгородський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги та Порядок подальшого його затвердження. 
Тож профільними комісіями, наразі, погоджено усі питання, винесені на розгляд сесії, засідання якої заплановано на 1 березня 2019 року.

 

25 лютого 2019 року (понеділок)

 

10.00 – засідання постійної комісії з питань економічного розвитку, підприємництва, екології, надр та земельних ресурсів

Готра М.М.

(зал засідань РР, ІV поверх)

 

 11.00 - засідання постійної комісії з питань комунальної власності та приватизації

Рішко В.С.

(зал засідань РР, ІV поверх)

 

 

12.00 – засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту, в справах пенсіонерів, ветеранів, інвалідів та учасників бойових дій

Мигалина Н.П.

(зал засідань РР, ІV поверх)

 

 

14.00 – засідання постійної комісії з питань законності та правопорядку, регламенту, депутатської етики і контролю за виконанням рішень районної ради

Матіцо С.С.

(зал засідань РР, ІV поверх)

 

 

26 лютого 2019 року (вівторок)

 

14.00  - засідання  комісії з питань бюджету

Боднар Й.Й.

(зал засідань РР, ІV поверх)

 

 

01 березня 2019 року (п’ятниця)

10.00 – засідання тридцятої сесії Ужгородської районної ради  VІІ скликання.

Дочірні категорії

Повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» провело виплату заробітної плати медичним працівникам у розмірах передбачених Указом Президента №261/2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 12.01.2022р. №2; на рівні не менше 20 000 грн лікарям та 13 500 грн для посад молодших спеціалістів з медичною освітою.

У К Р А Ї Н А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови Ужгородської районної ради

Закарпатської області

від 27.02.2024 №7/о

                м. Ужгород

 

 

Про скликання двадцять другої сесії районної ради VIІI скликання

Відповідно до статті 46, частини сьомої статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 9 Регламенту роботи районної ради VIІI скликання, скликати двадцять другу сесію районної ради VIІI скликання 08 березня 2024 року, в приміщенні сесійної зали районної ради о 10:00 годині, з наступним порядком денним:

1. Про визнання повноважень депутата Ужгородської районної ради VІІІ скликанняВіриДАНКО.

2. Про звіт голови Ужгородської районної ради за 2023 рік.

3. Про результати діяльності Ужгородської окружної прокуратури за 2023 рік.

4. По Програму раціонального та ефективного використання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородського району та майна, що перебуває на балансі районної ради на 2024рік.

5. ПрозатвердженняПереліківпершоготадругоготипуоб’єктівспільноївласностітериторіальних громадсіл, селищ та міст Ужгородськогорайону,щодоякихприйняторішенняпропередачуворендувновійредакції.

6. Про внесення змін до рішення районної ради від 13.10.2022 року №236 «Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради» на 2023 рік» (ІV квартал)

7. Про внесення змін до Статуту Комунального некомерційного підприємства «Великоберезнянський центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради», код за ЄДРПОУ 38284599.

8. Про затвердження експертної оцінки вартості вбудованих нежитловихприміщень поз. 46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою:Закарпатськаобл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.

9. Про намір пepeдaчi в оренду вбудованих нежитлових приміщень поз.46, поз. 47 та поз. 48 загальною площею 58,9 м2за адресою: Закарпатська обл.,м.Ужгород,вул.Минайська,40.

10. Про передачу в оренду майна, що знаходитьсяу спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою м. Перечин, площа Народна, 15 (загальноюплощею859,0м2).

11. Про передачу в оренду майна, що знаходиться у спільній власностітериторіальних громад сіл, селищ та міст Ужгородськогорайону за адресою: м. Перечин, площа Народна, 15(загальноюплощею169,6м2).

12. Прозатвердженнязвітупро виконаннярайонногобюджетуза2023рік0731220000(кодбюджету).

13. Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2023року№306«Прорайоннийбюджетна2024рік»0731220000(кодбюджету).

14. Різне.

 

 

Голова ради                                                                            Юрій ФРІНЦКО

deneme bonusu casino 1xbet giriş canlı poker siteleri canlı rulet oyna sweet bonanza oyna casino siteleri
Видео-урок по установке Joomla 3.3 на Денвер.