ОБГРУНТУВАННЯПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт i послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічн ізакупівлі»,на період дії правового режиму воєнного стану в Україніта протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затверджених постановою від12.10.2022 №1178 (далі—Особливості)
Найменування,місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичнихосіб — підприємців та громадських формувань,його категорія: Ужгородська районна рада, 88000 Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, 10, код ЄДРПОУ – 25435880,орган державної влади,місцевого самоврядування a6o правоохоронний орган.
НазвапредметазакупівлііззазначеннямкодузаЄдинимзакупівельнимсловником(уразіподілуналотитаківідомостіповиннізазначатисястосовнокожноголота)таназвивідповіднихкласифікаторівпредметаза купівлійчастинпредметаза купівлі(лотів)(занаявності):Природнийгаз,ДК021:201509120000-6Газовепаливо(кодном.поз.ДК021:2015-09123000-7Природнийгаз).
Розмір бюджетногопризначення:364 185,58 (триста шістдесят чотири тисячі сто вісімдесят п’ять гривень 58 копійок) грн з ПДВ
Підстави для здійснення закупівлі:відповіднодопідпункту 6пункту13Особливостей відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації
Обгрунтуванняпідставидляздійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного a6o надзвичайного стану тимчасовоможутьвстановлюватисьокреміобмеженняправiсвободізобов’язковимзазначеннямстрокудіїцихобмежень.
Статтею4Указу №64КабінетуМіністрівУкраїнипостановленоневідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 ЗаконуУкраїни «Про правовий режимвоєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту5 частини1статті 20ЗаконуУкраїни від 27.02.2014№794«ПроКабінетМіністрівУкраїни»КабінетМіністрівУкраїниздійснюєкерівництвоєдиноюсистемоюцивільногозахистуУкраїни, мобілізаційною підготовкоюнаціональноїекономікита переведеннямii на режимроботи вумовахнадзвичайногочивоєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числівходить здійснення публічних закупівель, частиною 3’ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Законувстановлено, шо на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня йогоприпиненняa6oскасування особливостіздійсненнязакупівельтоварів,робітiпослугдлязамовників,передбачених цим Законом, відзначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності такихзамовниківвідвоєннихзагроз.
НавиконанняцієїнормиЗаконуурядомбулиприйнятіОсобливості.
ПоложеннямиOcoбливостейпередбаченопідставудляздійсненнязакупівліза підпунктом6 пункту13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Oбсягзакупівлівизначаєтьсянапідставірічногопланування,атакожзурахуваннямпотреба’”замовниканаперіоджовтень 2024 – 30 квітня2025року.
Відповіднодoрічногоплануна2024 р.існуєпотребауздійсненніЗакупівлі.
Ужгородською районною радою булаоголошеназакупівлязапроцедуроювідкритіторги(зособливостями)велектроннійсистемізакупівельзаідентифікатором - UA-2024-09-11-011283-a
20.09.2024рокучерезнеподанняжодної тендерноїпропозиціїдляучастіувідкритихторгахустрок,установленийзамовником,відкритіторги щодо Закупівліавтоматичновідміненіелектронноюсистемоюзакупівель відповідно до п. 5.1 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається(IDоголошення-UA-2024-09-11-011283-a).
ПрицьомууЗамовникаіснуєпотребавЗакупівлі.
Водночас,як передбаченочиннимзаконодавством, під часздійсненнязакупівельзамовникиповиннідотримуватисяпринципівздійсненняпублічнихзакупівель.
Отже, враховуючизазначене,з метою дотримання принципуефективностізакупівлі,якнайшвидшогозабезпеченнянаявноїпотребиЗамовникавумовахвоєнногостануЗамовникприйняврішеннящодо.здійсненняЗакупівлібез застосування відкритихторгівта/або електронногокаталогудля закупівлітовару тазастосуванняпід часздійсненняЗакупівпі,яквиняток,підставизапідпунктом6пункту 13 Особливостей:придбаннязамовникамитоварівiпослуг(крімпослугзпоточногоремонту),вартістьякихстановисьa6oперевищує100тис.гривень,послугз поточногоремонту,вартістьякихстановитьa6o перевищує200тис.гривень, робіт, вартість яких становить aбo перевищує1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосуваннявідкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації iукладеннядоговору.
3оглядунавикладене,рішеннящодопроведеннязакупівлівідповідаєчинномузаконодавству.
Зарезультатамизакупівлі,здійсненоївідповіднодоцьогопункту,замовникиоприлюднюютьвелектроннійсистемізакупівельзвітпродоговірпрозакупівлю,укладенийбезвикористанняелектронноїсистемизакупівель,відповіднодопункту3'розділуХ«Прикінцевітаперехідніположення»Закону.
Разоміззвітомпродоговірпрозакупівлю,укладенийбезвикористанняелектронноїсистемизакупівель,замовникоприлюднюєвелектроннійсистемізакупівельдоговірпрозакупівлютадодаткидонього,атакожобгрунтуванняпідставидляздійсненнязамовникомзакупівлівідповіднодопункту13Особливостейувиглядіцьогофайлу«Обгрунтуванняпідстави».
Перелікдокументів,якимипідтверджуєтьсянаявністьпідставидлязастосуваннявиключення заОсобливостями(документальнепідтвердження):
1. Звітпрорезультатипроведенняпроцедуризакупівлі(IDоголошення-UA-2024-09-11-011283-a)